Sol

Nu har vi haft några dagars sol och kanon fint väder så nu kom regnet.
Men det blir bra då kanske gräset vill bli lite grönt och växa och då kanske man
får se snart vad  det är för blommor och saker som gömmer sig i landen här ute =)
 
Avslutade denna dag med grillat och visst grillat är gott som tussan men
äter man det nästan var och varannan dag så tröttnar man!
Jag börjar smått tröttna på grillat just nu men låt det gå någon vecka så
är jag nog sugen på det igen =)
 
Måste börja få upp mer saker nu, det enda som är klart är ju köket, elle ja det
är endast en lampa som ska upp i taket där sen är det klart!
Resten av lägenheten ser ut som en röra och folk börjar komma och kolla,
man skämms lite över hur det ser ut då liksom.
Kläder och saker man verkligen behöver vet man inte vart dom ligger.
Så ja ska man orka ta tag i det nu och slå död på några timmar medans
sambon kollar på hockey eller ska jag dra ut på det ytterliga en dag och säga att
jag gör det imorgon som jag sagt en del dagar nu ???
 
Köket (bilden är tagen från hallen)
 
 


Kommentarer
Postat av: rumptott

Har ni flyttat till större lr har ni renoverat? =)

kram <3

2013-05-09 @ 12:23:52
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0