Torsdag

Då var påsken här och jag har då inget bestämmt så tar dagarna
som dom kommer då jag försöker få ihop tiden varje dag nu.
Denna vecka har vi haft visning på lägenheten, får se om någon
mer hör av sig idag eller imorgon.
 
Sen kan man börja plocka ner mer saker i lådorna osv
Har även hunnit gjort klart en hel del i Akut sjukvården,
så nu har jag faktist bara 3 uppgifter kvar att göra under
hela kursen. På Tisdag börjar praktiken och den ska hålla
på i 4 veckor framåt.
 
köpt en begagnad soffa idag också som barnen ska få ha
i deras lilla tv-rum i nya lägenheten sen =)
 
Så det som ska göras nu på att göra listan är:
Ta reda på allt skräp och köra det till tippen (tvättmaskin,bäddsoffa m.m)
Plocka ner mer saker i lådor och säckar
Räkna matte
Göra klart uppgifterna i Akutsjukvården
 
 
Ja jag kan väl börja med detta =)
Visst finns hur mycket mer som helst som ska göras men detta är väl
det som ligger prio 1 just nu så man kommer någon vart!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0