9 September 2012

Idag slog det mig att detta år har nog gått fortare än
vad jag har räknat med, snart om ca 1 månad fyller
Anton 3 år och ja han är inte liten länge,
fast jag vill ha han som min lilla bebis så är
han ju inte det längre!!
Kanske smart att börja kolla efter pressent åt
han redan nu så man vet att man hittat det tills hans
födelsedag iallafall för ska dte vara som det varit
hittills så tycker man att det finns tid till det sedan står
man där och det är den 28 oktober liksom..
 
Veckorna just nu bara flyger förbi och jag hänger inte
alls med liksom, och nu kommer nog den hårdaste, tuffaste
och stressigaste kursen hittills så jag vet inte hur jag ska
hinna med att vara både en bra sambo, en bra mamma,
en bra vän och samtidigt hinna med plugget och hemmet!
 
Jag vet inte riktigt vad jag ville ha ur mig i detta inlägg mer
än att jag verkligen börjar inse att mina barn inte är mina
små bebisar längre utan dom är 2 små skit ungar som
kommit in i trotts åldern och blir bara äldre och större!
 


 
 


Kommentarer
Postat av: Fina Frun

DEt går så fort att det är svårt att hänga med. Men alla åldrar har sin tjusning och jag tycker bara att det blir bättre och bättre :)

Svar: Ja men precis så är det, det är så facinerande att följa utvecklingen på barnen =) kram
Holen666

2012-09-11 @ 10:33:50
URL: http://finafrun.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0