27 September 2012

Det går toppen bra på praktiken för min del!
Jag trivs som fisken i vattnet och ja det är nog
ett jobb jag skulle kunna tänka mig att jobba med,
 men ja jag ska inte säga för mycket nu efter bara
4 dagar, så jag säger mer efter alla 4 veckorna
istället! =)
 
Är lite halft sliten med alla super tidiga morgonar och
sena kvällar pga heldagar...men men man lär ju prova allt!
 
Förutom allt detta så rullar det väl på, känner väl att
man inte har all tid till hemmet och barnen som man skulle
vilja haft men vi får ta igen det sen!!
 
Sedan som vanligt så ska det alltid finnas saker som
suger extra mycket energi av en, saker som får en att
fundera och tänka...
 
saker man helst skulle vilja slippa genom gå
men tyvärr så får man bita i det sura äpplet då
man enbart vill vara snäll...
 
Men nej det är slut på det hädan efter, jag kommer inte
vara någon snäll Linda längre då man bara får skit
tillbaka!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Just nu är jag så trött, ledsen och besviken att jag tänker jävligt
dumma tankar och saker, men lite god sömn borde hindra mig
från  att göra något ohastat =)
 
God natt!
 
 

Kommentarer
Postat av: rumptott

gött.. som undersköterska då lr?? =)

ja de e fruktansvärt trisst så de är.. =/

kram <3

2012-09-28 @ 08:00:05
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0