Sista Oktober

Imorgon är vi inne i November månad, kan man säga att vintern är här?
Nja enligt SMHI så ska det vara minus grader dygnet runt i 7 dygn innan
man kan säga att det är vinter.
 
Men nu har vi haft snötäcke över vår mark i 3 dygn och det snöar för
fullt idag med, så lite smått vinter/jul känsla infinner sig här.
 
Detta var i Söndags när det kom lite, sen snöade det hela natten och hela Måndagen.
Det var uppehåll igår men idag kommer det vita fina flingor ner igen.
 
Åkte med sommardäck till Amsberg för att byta till vinter däck på Volvon i Måndags och
igår fick vi tillbaka Skodan från verkstaden och då fick vi åka med sommar däck på den
också till Amsberg för att byta till vinterdäck, så nu är alla däck bytta för i år iallafall =)
NU är det bara ombesiktning av skodan som ska göras imorgon.
 


 

Kommentarer
Postat av: rumptott

jo lite får jag.. men jag får inte köra helt slut på mig vilket de blir om man "tränar på gym" så jävla lätt det här..
jag får heller inte ut o gå bara för att jag vill ungefär får inte motionera överdrivet på hela året just nu.. =(

kram <3

2012-10-31 @ 09:58:04
URL: http://rumptott.blogg.se
Postat av: rumptott

haha jag har nämnt tanken oxå hur de ska gå ihop sig..
o jag har inte direkt kommit fram t någon lösning ännu.. =D säg t om du lyckas hitta en =D

kram <3

2012-10-31 @ 12:32:27
URL: http://rumptott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0