23 Oktober 2012

Vad tiden springer iväg för mig, här sitter man nu och har gjort
klart de 4 veckorna på praktiken, jag trivdes kanon bra och dom
trivdes med mig också så de var ju skönt =)
NU är man tillbaka i skolbänken igen och nu har jag en
STOR slut examentation framför mig och vart tog all
inspiritation vägen kan man fråga sig??
Jag kan bara hoppas att det har släppt tills imorgon så jag kan köra
igång på riktigt med allt som ska göras!
 
Ligger efter med en hel del här hemma i hemmet just nu och som
grädde på moset så är det ju en liten skit unge som fyller 3 år
på Söndag så då ska man hinna baka och fixa tills dess också!
Ge mig minst 5 timmar till per dygn !!
 
Nu ska jag fixa lite med datorn och kolla vad  det är jag har
valt tills nästa år ...ja just ja de har jag nog helt missat att
skriva här, men ja de får bli i nästa inlägg, får se när jag har tiden
att skriva det bara =)
 
 

 

Kommentarer
Postat av: rumptott

nu vart man ju nyfiken på va de var du missat skriva =D

kram <3

2012-10-24 @ 08:09:30
URL: http://rumptott.blogg.se
Postat av: Redenigma

<3

2012-10-27 @ 21:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0