Trött

Idag är jag en trött mössa kan jag lova!
Blev ut ringd på lite jobb inatt så jag klev
av vid 07.00 imorse åkte hem och fixade till mig och strax innan
08.00 så låg jag i sängen!
Men den skönhets sömnen varade inte länge för runt 11.00
ringer dom från Antons dagis och säger att
han är hängig...
 
Hämtade hem lill fisen som har haft strax över 39 graders
feber sen jag hämtade han.
Han blir hemma imorgon också då febern inte riktigt
vill ge med sig.
 
Efter timmar utav gråt och hysteri pga ont i halsen så
han knapt kunde svälja sitt egna saliv så deckade han
i soffan.
 

Det är inte lätt inte att var sjuker!
 
Så idag har jag inte alls hunnit med det jag skulle,
så ligger efter som tusan med sista arbetet som ska
vaar inlämnat under helgen för imorgon har vi av slut på
kursen och börjar den sista kursen!
 
Jag skulle ut och gå med hunden Rillo i rask tackt i skogen
men eftersom jag hade Anton hemma nu så blev det
ingen promenad eller ingte gym alls =/
 
Så nu har det varit 2 st vilo dagar istället för 1 och det
kommer bli fler då det är omöjligt att komma iväg
imorgon också =/
 
Nu ska jag betala alla räkningar osv så man har gjort någon
nytta idag av allt som verkligen stog på agendan att göra!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0