23 Augusti 2012

Hej på er!
Här rusar dagarna förbi och nu på slutet så
har det varit nedförsbacke för min del och
jag hoppas på att det fortsätter så!!

Här om dagen fick jag ett samtal som gjorde
att den stora tunga stenen man burit runt på,
ja den försvann!! Jag känner mig nu mer
levande, fri och lätt!!

Pluggandet flyter på och det är inte många
kurser kvar nu, men nu lär jag lägga all
min energi och tid på den sista spurtten!

Rensar som bara den och säljer iväg sakerna
till billiga priser så allt kommer till användning igen =)

Dessa pengar får barnen njuta av inom en snar framtid!

Nu ska jag fixa iordning lite inför morgon dagen sen blir
det sängen för min del för imorgon ska vi upp i ottan =)




Kommentarer
Postat av: rumptott

skönt att de börjar släppa för dig <3

kram <3

Svar: Ja det är kanon skönt =) kram
Holen666

2012-08-24 @ 07:45:47
URL: http://rumptott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0