Vakt

Idag är jag hund och barn vakt, så nu är det tre barn och en hund jag ska hålla koll på =)
Ska snart kila ut och rasta Rillo för natten så slipper man det senare, för här vet man
aldrig vad som kan hända när det är mörkt ute =/

Det gick kanon bra idag nere på stan också,så jag är nöjd, fast bättre väder hade det kunnat
varit tycker jag. Lite tråkigt när det är dåligt med folk bara för att det spöregnar titt som tätt.

Men det var bra med folk ändå,för att vara en fredag och folk jobbar och att det var så dåligt
väder ....Hoppas att tejerna får bättre väder och mycket mer folk under lördagen och söndagen!

Nej nu lär jag kila för nu är det kaos här hemma kan jag lova.
Erik vill sova men kan inte för han är så nyfiken.
Alexander vägrar sova och bara jävlas med alla!
Oscar ligger på golvet och blir pumpad av johan så det
låter som att hela lägenheten ska lyfta!
Marcus sitter och vill spela NHL11 hela tiden.
Jag FÖRSÖKER blogga men får bara en sådan huvudvärk!

Ja välkommen till familjen kaos =)

Nej nu är det promenad med Rillo som gäller, så hoppas jag
att Marcus kan få Alexander och sova medans tiden.

Återkommer senare med min dag idag med massa poliser!!
Tre olika poliser och en av dom borde ha ett skott i pannan!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0