Buzzador

Bara för att jag har varit orolig här hemma att paketet från Buzzador skulle ha kommit bort
så fick jag sms idag på eftermiddagen om att jag skulle få hämta ut paketet här borta på
videoteket efter klockan 17.00

Så det blev att hämta ut ett paket idag då och nu kan jag äntligen börja prova dessa blöjor
och låte vänners barn prova dom med!! Någon som har barn i närheten som använder
blöjorna i storlek 4 (7-18kg) det finns prov här ni kan få, om jag bara får veta vad ni tycker om
blöjorna osv

Alexander var nyfiken på vad det var för paket och Anton ville väl helst ha sönder hela
kartongen,så fick ställa undan den tills barnen somnat och sedan kolla läget vad som
var i och gå igenom allt =)







Så fick ett paket med 28 stycken blöjor i och sedan fick jag 6 stycken
små papperspåsar med 4 stycken blöjor i att dela ut!!


Är du intresserad av att veta mer om Buzzador eller kanske bli en Buzzador!!
Gå in Här och läs om det!!





Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

får man säga nåt till andra buzzadörer vad man tyckte om dem? hahahhaa.... vår stora vitröda låda står på bokhyllan, hööögst upp, i teverummet. hm. fult, men var ska man annars ställla den? den är populär, som du säger...^^



ja jävlar., det är min rödklävers förtjänst! Jag säger då det.

den har gett mig massa tur o vinster o cash.. uppenbarligen! det är inte mycket men det är nåt.

många bäckar små.. har ju frossle, buzzador, videofy.me... massa såna "små-grejer" som ger nåra ören varje dag. :)



nån vacker jääävla dag ska jag faan ha råd med hus.

läste du charolicious inlägg om grannar o skit? typ så känner jag här. fast minus skriken, ingen har klagat än..... o plus trångt. här alltså.

2010-09-22 @ 23:29:08
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

haha okidoki. men dåså. de som man ska tejpa ihop, är inge bra. inte för ryggen, humöret, vincent, smidigt, ingenting. det ska ba byxblöjs. jag mitt nöt trodde ju att "active fit" betydde det. :/

2010-09-22 @ 23:34:12
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0