Berg

Ibland känns det som att jag skulle kunna bestiga vilket berg som helst =)
Och sedan försvinner all lust ur en och man har ingen ork alls.
Varför ska jag då prova bestiga ett berg?
Tänk om lusten och orken försvinner så jag trillar ner?!

Hehe nej med god kväller på er alla.
Det blev en tripp till barnens gammel mormor för att fira deras
gammel moster på hennes 25 års dag!! Fast hon fyller inte förens imorgon!
Så de får bli ett Grattis till henne imorgon =)

Barnen ligger redan nu och sover, dom somnade som två klubabde sälar.
Och Alexander har varit ur dålig på att äta =( Så får se hur mycket hans mage kommer
låta i natt då =(

Anton gav jag lite ventolin nu när han skulle sova, får se om de under lättar lite för han i natt.
Man kan ju alltid hoppas iallafall!!

Idag så har jag tvättat 2 stycken fulla tvätt  maskiner med skitiga kläder, dragit över en snabbis
med dammsugaren i alla rummen, fast minst lika skitigt nu igen i köket iallafall efter att vi fick
besök så de bjöds lite på fika =)  Vi GILLAR stort!!

Diskat och donat, ja de är väl de som hunnits gjort.
alexander och jag har typ bråkat hela långa dagen och vid sånna tillfällen vill jag bara ha han borta
på dagis ännu mer, han vet precis hur han får mig förbannad och ledsen just nu =(
Men samtidigt så älskar jag han SÅ  MYCKET!Visst han är speciell våran son och det kommer han
alltid att vara, och visst de kanske kommer vara drygt ett bra tag fram över men jag har själv
valt detta liv och jag Älskar det så mycket, samtidigt som jag hatar det..hah de där lät ju sjukt.
Vet inte hur jag ska förklara.....


Jaja nu ska jag göra det roliga, jag ska läsa MASSA bloggar =)


Hur många bloggar följer du?



Kommentarer
Postat av: sandra

ja! :) kramar

2010-09-06 @ 21:16:02
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0