Mycket

Idag har jag inte hunnit med allt jag ahde tänkt så imorgon blir det att
ligga i som fasiken, och visst fan blir det fika bjudning imorgon så ja
fikabröd och tårtor ska göras =/ eller ska man köpa?? De kostar ju en
massa pengar och är det inte roligare och godare att göra dom själv!?
Japp miss beslutångest här igen..snälla hjälp mig !!!

Alexander har tappat bort sin napp,sist jag såg den var i hans rum innan
han kasstade runt den och höll på, nu är den borta, jag har vändt upp och
ned på hela rummet hans, så imorgon lär det städas för fullt där inne också =/
Så japp en ledsen men otroligt trött Alexander somnade UTAN napp  ikväll!!
Kanske är det en början att sluta med nappem helt =) vi har ju sagt att han
ska få ge sin napp till TOMTEN i år, men japp nu kan man väl hoppas på att
det blir tidigare då !!

Anton har fortfarande den där jäklans ret hostan som irreterar han kväll och natt.
Jag blir tokig snart, när ska den ge med sig då?

Nu ska jag läsa massa missade blogg inlägg som ni underbara bloggare skrivit
under dagen.Och sedan ska jag svara på en massa fina kommentarer som
ni läsare har lämnat här hos mig!! =)

sedan blir det att vänta till klockan slår  23.59 då blir det att kolla vinnare av tävlingen,
ja ni har väl inte missat TÄVLINGEN som avslutas ikväll?? Om ni har det så är det TID att
gå med NU!

Och ja imorgon är det MYCKET att göra men de skriver jag om senare!





Kommentarer
Postat av: Madde

Sv – JA, dom är billigast nu sen ökar priset, så vet man om man ska dit är det smart att boka snart

2010-10-27 @ 23:01:13
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: H a i d i s -

SVAR: okej ^^ nej ingen snö här inte :D

2010-10-27 @ 23:42:53
URL: http://haidis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0