Trött

Ja innan jag lägger mig så måste jag alltid läsa igenom alla tidningar och det är DT Och AFTONBLADET som jag bara MÅSTE läsa =)

Och först hittade jag artikeln om mjölken/laktosen som jag bara kände att jag ville höra era åsiketer om också.
Sen nu när jag var in på DT så blir jag förvånad samtigt som jag bara kan skratta =)

Sen det började skrivas om hur dåligt allt var/är på Mc Donalds så kommer det abra mer och mer varje dag och nu kom det!!!Det är även dåligt här på Mc Donalds i Borlänge =)

Haha som att JAG och vi inte visste det då??
Jag jobbade där i ca. 8 månader innan jag sa upp mig för att fixa skolan istället.Och som att man inte märker hur det var då da??Men inget jag brydde mig i.Är men en ungdom och det är ens riktiga första jobb så tar mna nog all skit och bara sväljer och ser glad ut tyvärr.För i dagens samhälle så är ALLA i behov av PENGAR.Och pengarna får man om man jobbar, och det enda jobbet som är lätt att få är väl på Mc Donalds?? Har någon blivit nekad att få jobb där eller?? Det tror jag knappats....

Läste även kommentarerna under artikeln och det var då minst 2 st som kommenterat att dom har jobbat där och hur dom fick sitta i fikarummet  obetalda i 3,5 timme av sitt pass på 4 timmar.. och ja så var det hela tiden nästan då jag också jobbade!! Och även som en annan kommenterar också att man RAMMLAR hela tiden på golvet fast man fått köpa deras super skor för flera hundra, som man inte ska halka med =/ Och ja inga fel rapporter skrevs då heller medans jag var där....

Läs själva fast det mesta vet ni väl redan??

http://www.dt.se/nyheter/borlange/article657552.ece



Hur ska ni göra?? Fortsätta äta på Mc Donalds eller byta snabbmatskedja??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0