träna

Efter att ha hämtat hem Alexander från dagiset så gick jag upp till förådet och hämtade ner hans KANA!! Men han har ju blitt så lång så han kan knappt åka innan han är nere på marken igen. Men han sprang upp och ner och åkte om och om igen.Sen efter det så har Marcus och Alexander hoppat lite stuttsmatta.Nu ska vi bara  göra oss iordning sedan ska barnen få åka till sin farmor och vi ska iväg och bränna massa fett!! Nu ska jag fan hålla i det här med träningen!!Jag bara måste, jag mår pyton annars....

Har inte så  mycket tid att sitta här nu men jag lovar att skriva mer senare när barnen sover för kvällen osv..

Ska även inhandlas lite skaer idag så hoppas på att allt flyter på bra nu...Och det gäller att vi kommer iväg i tid nu också....Så nu ska det ner och packas lite saker till barnen och tränings kläder till mig!! <3

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Vilken söt blogg du har :)

2010-05-24 @ 19:44:38
URL: http://viktoriiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0