titta

Ja titta jag dök upp här igen!!
Vad förvånade ni blir va?!
Jag kan verkligen inte slita mig
ifrån min kära dator och min
kära blogg =)

Maten ligger fint nere och smälter
i min mage just nu och som efterrätt
så gottade jag i mig lite chips och dip.
Jag vet fan vad onyttigt men det blev ju inget
igår kväll för jag kunde fan inte äta något då,
var så otroligt nervös så jag hade nog fått
upp det lika snabbt som det kom ner i så
fall, och de vill man ju inte.

Och nu sitter jag här igen och känner
att jag skulle kunna rulla ner för trappan
och in i sängen för att sova några timmar.
Magen känns rund som en uppblåst badboll
och jag skulle inte få i mig ett enda chips till!
Tänk att man alltid måste vräka i sig
för mycket varje gång de blir gotte saker....

Nej dags att dra igång på tränandet igen!!
Hoppas svärmor kan ställa upp och ha
Anton några dagar i veckan nu så man
kan komma iväg och träna minst 1-2 timmar/
3 gånger i veckan!! MINST!!!!
Måste göra nått åt detta NU!!
Det som gick så bra där ett tag,
nu vågar man inte ens närma sig
vågen längre =( Men jag har
bara mig själv att skylla på!
SKÄRPNING LINDA!!

Ja det är mycket jag vill just nu,
det är mycket jag behöver just nu.
Men just nu känns allt så tungt.
Allt känns så långt borta,
allt känns så ensamt.
Hur kan man känna sig så enormt ensam
fast man har folk om kring sig??
Vad är det som saknas?

Jag hoppas på en förbättring på
den fronten så snart som möjligt
och jag hoppas jag kan se ett stort
ljus i den oädliga långa tunneln jag
just nu befinner mig i med en enorm
uppförsbacke som ska bestigas utan hjälp!

Man har olika drömmar här i livet,
vissa har bara några få och vissa har
jätte många drömmar. Visst gör
man väl allt för att få uppnå sina
drömmar och mål men om det
blir tvärstopp och man ej kan nå
sina drömmar/mål vad gör man då?
Förändrar man sitt liv eller tar man bara
en annan slags väg så man kanske har
en liten större möjlighet till att nå sitt
mål??!!

Ja idag är det en sådan där grubblar och
tänkar dag tror jag.Och som vanligt
så har jag inte svar på något utav alla
saker som ploppar upp en efter en i min
lilla trånga hjärna om jag ens har en
sådan =)

Nej nu ska jag sluta skriva gojja här
för då lär ni ju somna sittandes framför
datorn för att jag tråkat ut er så mycket!

Nu ska jag dra mig mot sängen och kolla
vad som morgondagen har att bjuda på!

god Natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0