Tävling



Chicmommy tävlar ut två st Lyxgoodiebags till ett värde av 750:-/st. Jag är med och tävlar, klicka här och var med du också.


Jag är med och tävlar om en kanon lyxig goodiebag som har ett värde på 750 kr!!
Tänkte att eftersom varken tid eller lusten har funnits där i flera år att sminka sig.
Om jag nu kunde ha turen med ig så kan jag väl börja sminka mig och känna mig fin med
alla dessa kanon fina saker!!
Har ju inte haft lusten pga massa olika deppiga tråkigheter och sedan har inte tiden funnit heller sedan
Alexander föddes pga massa sjukdomar och sjukhus vistelser.... Nu har jag gått osminkad sedan 2006  så
ja varför inte börja om nu med denna BAG!!!


Gå med och tävla ni med vet jag efter som det är hela 2 st bags som delas ut!!

Kommentarer
Postat av: Micheliina :3

vilken gullig blogg! :)

2010-05-23 @ 13:24:04
URL: http://michiiiiz.blogg.se/
Postat av: En chicmamma med sin Ajdin

sv: kul att du är med och tävlar :)



jepp, då ses vi i huvudstaden ;)

2010-05-23 @ 16:35:39
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0