sol

Strålande väder ute!!Och jag har hunnit planterat alla blommor som blev köpta idag!!!
Snart ska grillen tändas och köttet grillas....Sen får det faktist bli en KALL smirrenoff ice =)
Marcus tar säkert en KALL öl för nu har han SEMESTER...
Anton kör race med sin gåstol som vanligt =)
Alexander busar med Marcus i fåtöljen just nu.
Ja det ser ut som vanligt!! =)

Jag är så lyckligt lottad som har dessa underbara killar runt om mig
varje dag, som gör mig så glad.
Älskar dom så mycket!!

Nu ska jag njuta lite mer av solen sen ska jag
även avnjuta en riktigt god kvällsmiddag!!!
Magen kurrar och när jag skriver om mat så låter den
ännu mer än tidigare =/

Ge mig mat nu!!!

Har 2 st trötta barn som inte har sovit så mycket idag
så dom ska bara fixas och matas sedan är det god natt!!

Hej så länge!!



Kommentarer
Postat av: julia Wilberts

Gud, så söta små pojkar du har! Jättebra blogg, älskar "mammabloggar"! :)

2010-05-28 @ 20:58:44
URL: http://juliawilberts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men av vilket anledning fick du skulden?

2010-05-29 @ 01:23:57
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Åh, tack så mycket! :)



Jag vet inte riktigt vad det är som drar mig till sådana här bloggar, men det är kul att läsa, till skillnad från anna blonda fjortisbloggar, haha!

Och så gillar jag ju små barn också :)

2010-05-29 @ 13:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0