soffpotatis

Nu har vi sett två till avsnitt av one tree hill.
Man får passa på när båda barnen sover
och det är ju just på kvällarna det =)
Dock kan det bli ganska sent i mellan åt
men eftersom jag har sånna problem att
somna i god tid så gör det inte mig så
mycket, men värre för Marcus kanske
eftersom att han måste gå upp tidigt
på morgonen för att hinna till jobbet i tid.

Marcus jobbar sin sista dag imorgon,
sedan har han semester i 3 veckor.
Funderar på att åka till kolmården med
barnen en dag iallafall.
Jag hade som förslag att åka till
äventyrsbadet och bada med barnen!!

Vad kan man mer hitta på??


Nej nu lär jag läsa ikapp massa bloggar igen =)
Vad jag har kommit efter i läsningen känner jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0