SKANDAL

Nu skrivs det för fullt i tidningarna.Och enligt dom är det en stor SKANDAL!!!!
Men ja jag sa det dirket när jag fick veta att det just var ANNA som vann våran
Melodifestival.
Att hon kommer aldrig att klara det!! En sådan baladlåt går inte hem hos alla andra länder!!
Och i år så var det ju hur många balader som helst.
När ska Svenska folket lära sig att rösta rätt??
Jag grinade nästan när både Carola och Charlotte
gick och vann våran melodifestival.Men dom kom då
mycket längre än vad ANNA gjorde.

Har vi någon gång haft en svensk som inte ens har gått
igenom delfinalerna till själva euorsongcontest??
Nej det är väl första året nu va??

Så skandal vet jag inte om det är eftersom jag aldrig
trodde på hon.
Men visst tråkigt är det ju.
Nu får fan sverige skärpa sig annars behöver
vi inte ha någon melodifestival längre!!


Visst texten är bra och så men allt annat är helt PLOJ...




Kommentarer
Postat av: Louise

Låten var helt okej med Anna, men man visste nästan att hon inte hade så stor chans. Tycke Sverige försöker för mycket och dem tror att dem är så bra.

Men tycker ändå det inte gjorde något att Anna inte gick vidare , men mest p.g.a hennes sätt att vara. Hon kan inte ta artistlivet på allvar, så tycker det inte gjorde något..

2010-05-28 @ 22:21:47
URL: http://louiseeleonoras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0