paus

Marcus fick ett samtal från sin far som bor
i stockholm så vi tog en liten paus från
one tree hill just nu medans han
pratar med han i telefonen.

ska väl snart åter gå till soffan
och fortsätta kolla på något
avsnitt till av denna underbara
serie!!!

Det förra inlägget blev väldigt kort såg
jag nu, men ibland kan det ju vara
skönt att inte behöva läsa att för
mycket heller!!

Kan vara väldigt skönt att bara
läsa igenom ett par rader fort
så man ser att människan
som skriver bloggen har det
bra och mår bra.
Så får man vänta med spänning
på ett annat längre inlägg
senare.Och det är ju spänningen
och nyfikenheten som gör det
så kul när man sedan ser att det
har blivit fler saker skrivna när
man kommer in på dennes blogg
igen bara för att kolla läget =)

Nej nu ska jag dra mig vidare
mot soffan, men jag lovar att
jag kommer tillbaka senare!!

ha en kanon bra kväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0