paket

Svärmor ville ta med Alexander hem till en vännina till henne,som har 2 st döttrar och dom kom väl och hämtade Alexander strax efter 14.30 sedan satte jag och anton lite fart så nu har vi hunnit lite iallafall men det är massa massa saker kvar att göras!!! Men paketen är inlämande och skickade både på posten och bussgods..Tur nu har jag det ur världen!! Sedan handlade vi lite mat till ikväll och lite frukost tills imån!! Den stora handlingen får göras imorgon med Marcus innan han drar till jobbet!! För det är kanon mycket som ska handlas inför resan osv.  Men välling och blöjor fixade jag idag!!

Nu ringde svärmor och dom är på väg hem hit igen då så nu kan jag inte sitta här och skriva för jag lär slänga iväg mailen om att paket efter paket är skickat, innan alexander kommer hem. Så vi höres senare alla roliga och glad!!

Trippar fortfarande på tårna, jag vill höra något från annsofie!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0