Packa

Vi åker till Åland imorgon hela familjen.Ja vi blir fler än så också, det är våran familj, mor,far,bror,mormor,kennhet,malin,hampus,wille,erik,dennis,daniel,petra,lucas,marie,robert,pernilla och haron.
Så vi blir en den.Vi kör denna mini-semester som en pressent till kennhet som blir 60 år den 12 maj. Så 7.00 åker vi här i från ner till öterbybruk till min äldsta moster Marie med familj.Där möter vi alla andra och fikar m.m sedan vid 12.00 tiden far vi mot båten som ska ta oss över till Åland. Där ska vi sedan med bilarna ta oss till 4 st stugor som är hyrda i våra namn. Där ska vi tillbringa helgen med mycket god mat och dricka.
Så idag har det packas!!! Ska hämta bilen nu och packa in iallafall hälften av sakerna, och sedan köra in bilen i garaget under natten. Sen ska jag hämta in kylarväskan från förådet ute. sen blir det nog sängen för min del så man orkar upp imorgon.för det är ju lite mer att packa då tyvärr...typ som våra kläder eftersom dom ligger inne i alexanders rum.
Men barnens kläder är klara m.m det enda som saknas till dom är blöjor och små saker nu.
Men detta ska vi nog fixa, fast något kommer vi nog glömma!! =)

nej lika bra att sätta lite fart om man ska hinna med att sova i natt...

får se om jag hinner skriva imorgon innan vi far annars ska jag försöka skriva under helgen men om jag ej får tag på internet och dator så får ni vänta tills på söndag på att läsa vad som hännt och skett =)

Ha en kanon bra helg och njut av varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0