One Tree Hill

Ja som ni alla vet redan så är jag helt fast i One Tree Hill och jag bara älskar den serien!!
Visst jag älskar väl personerna i serien också.
Alla har väl sina favoriter och dom runt om mig dom tjatar
konstant om  SOPHIA BUSH att hon är så fin,snygg,het osv



Men nej visst hon är väl fin också men det är väl nästan alla
skådespelare/skådespeleskor som är med i filmer och serier!!


Jag har två stycken favoriter i just one tree hill och den ena är kvinnlig
och den andra är mannlig =)

Tänkte här med avslöja vilka det är och så....

Den kvinnliga är:

Bethany Joy Lens.
Snacka om fin.Hennes leende får en att smälta!!!Hon är så där söt som
man bara inte kan vara =) Hon har en blick som kan säga ALLT!!
Sexigaste tjejen i serien!!!


Sen men sinte minst som ingen kan slå!!! =)


Chad Micheal Murray
Sexigast i hela serien och vilken kropp!!
Vilka ögon!! Vilken MAN!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0