NEJ NEJ NEJ

Jag blir så förtvivlad.....jag blir så ledsen, det får bara inte hända....varför just ett barn??
Fan för den onda jävla cancern som tar allt för mångas liv och värst tycker jag det är när det handlar om barn.

Jag har föllt 2 st bloggar ett bra tag och just dessa två bloggarna har nu fått misst ett varsitt barn..

Gick in på bloggen idag och läste till min fasa att deras dotter hade gått bort på natten till lördagen =(
Jag kunde bara inte hålla imot så tårarna bara rann ner och det gör dom än.

Detta är deras blogg: http://bambinidolce.blogg.se/ 

Sedan har jag ju följt familjen som tyvärr förlorade sin son Victor i cancer förra året.

Så hur ska man göra, massa bidrag till barncancerfonden är ju bra men jag skulle bara vilja trycka på en knapp så skulle denna jävla cancer försvinna och aldrig mer dyka upp. att sjukdomen aldrig mer kan bryta ut på en endaste männsika.

Nej kan inte skriva mer nu för det trycker mot bröstet så ska väl springa ner på toan och panik gråta lite som vanligt när det blir så här....

Kommentarer
Postat av: tc

Gud det var precis vad jag bloggade om nyss! Det värker i hjärtat och smärtan känns ens eget.

2010-05-24 @ 00:31:14
URL: http://tcbc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0