Moped

Ja som jag säkert tidigare har skrivit FLERA FLERA gånger så bara ÄLSKAR Alexander även mopeder och motorcyklar.Och han har ju en sådan tur att hans morfar åker moped till jobbet varje dag så det finns minst 3 fungerande mopeder och någon reserv moped där hemma hos dom. Och varje gång man kommer dit så är det antingen traktorn eller mopederna han ska kolla på och vill åka hela tiden. Om han vet om att man ska till han morföräldrar så börjar tjatet redan här hemma om dessa mopeder och traktorn =) Det är ganska uttjatat efter ett tag men det är så gulligt att se hur han bara är helt BERUSAD av lycka när man svänger in där på gården och han vet vad som väntar!!
Tidigare idag så fick ni se två bilder på Alexander och traktorn som är så rolig, så nu tänkte jag passa på att bjuda på två stycken bilder på när han åker moped med morfar också!!




Här är han helt inne på att hålla koll på allt som visas på styret.Har mina aningar om att
det är tutan han letar efter som vanligt!! =)



Oj, han kunde slita sig så man fick se ansiktet också!!Fast vad Morfar gör de har
varken jag eller Alexander någon aning om...
Har man ingen mopedhjälm så tager man vad man haver =)


Jag ÄLSKAR att se min ALEXANDER så LYCKLIG!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0