Middag

Just nu sover Anton middag efter att han slurpat i sig sin välling.
Jag satt igång en fulltvättmaskin och sedan vek jag tväten som hade torkat
och la in dom kläderna i skåpen där dom ska ligga =)
Plockade in den torkade disken och sa Hejdå till Marcus som
stack iväg i en väldans fart för att hinna med bussen som skulle ta han
till tåget som sedan skulle ta han till jobbet =)

Idag har dom även inventering på hans jobb så jag blir
helt ensam  med barnen till klockan 22 tiden ikväll =/
Hoppas vi inte är allt föt trötta just då, för minst 1 avsnitt av
One Tree Hill vill jag då hinna se !!!!! <3

Tog med mig lite saker upp hit nu också för att jag tänkte fixa och
dona lite här uppe ett tag nu medans Anton ändå sover och Alexander  
är på dagiset. Lika bra att ta vara på tiden så gott det går =)

Nu är det mulet igen och det ser inte alls lovande ut med ett fint väder
så jag håller mig inne och försöker göra innesysslorna idag =)

Hur brukar du ni göra för att komma igång RIKTIGT med städningen??




Kommentarer
Postat av: novembersara.

SV: MEN LINDA!! Har du inte sett? Du måste göra det :D Man skriver till olika företag, sen har jag haft en tävling med dom förut, och på så sätt får jag ha igen :)

2010-05-27 @ 12:37:59
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: novembersara.

förresten, vilken ny fin design du fått =)

2010-05-27 @ 12:38:15
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0