Kväll

Idag var jag så trött att jag
somnade i sängen medans
Alexander kollade på film.
Vet ej om det har varit för
att det varot så otroligt
vrmt ute och jag inte druckit
så mycket under dagen eller
om jag bara var trött....

Idag har vi å hunnit gjort
en hel del!!
Vi har handlat på 2 st olika
affärer så nu har vi då mat
så det räcker någon dag
framöver =)

Hämtat Alexander på dagiset
och varit ute och lekt med
han innan vi for iväg på lilla
trippen till alla blåljus bilarna.
Sedan en sväng förbi svärmor
för att hämta Alexanders
tandborste och tandkräm som
blev kvar där sedan i lördags.

Sen hem och leka lite och
sedan kollade Alexander lite
på Pettsson och Findus.
och jag somande i sängen =)

Sedan for jag iväg för att köpa
hem lite flot(Pizza) för ingen
hade orken att ställa sig i ett
kokhett kök och göra mat!
Så det får bli korvstoganoff
med ris imorgon istället =)

Nu sover barnen och jag har
setat här och fixat med bloggen.
Och fick nyss höra att man ser
ALLA bilderna nu!! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0