Krympt

Kan fötter bara krympa?? Mina lär ha gjort det för nu ska jag berätta nått helt sjukt här =)

Juni 2008 köpte jag ett pat skor som jag skulle ha på Alexanders dop och det hade jag!!!
Fast skorna var så trånga och små så jag hade skavsår både här och där och jag trodde
verkligen att jag skulle få blodstopp i fötterna. Så dessa skor fick fara in i en låda i skrubben!
där har dom nu legat i nästan 2 år...Tog fram dom i förgår för att prova dom igen och vips jag
kunde ha dom!! Och inte nog med det...dom är helt jäkla förstora nu istället =)
Jag fattar inte hur detta kan gå till!!!???

Skorna kan ju inte blivit större av att legat i en låda i mörker??
Fötterna mina kan väl inte krympa?? Dom växer väl bara och blir
större??

Så nu använder jag dessa förstora skor flitigt, ja till och med fast det regnar ute =)




Ja här är det ju till och med vatten på asfalten =)
Kolla nu på skorna och inte mina LIK vita ben =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

de där skorna minns jag :) men fötterna kanske var svullna då ? :)

2010-05-22 @ 06:56:58
URL: http://gazela.blogg.se/
Postat av: Anonym

de där benen är nog snäppet vitare än mina

2010-05-22 @ 07:34:26
Postat av: marie

2010-05-22 @ 07:35:23
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

tack så mycket :)



visst d kan vi göra :D

2010-05-22 @ 09:49:37
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0