Imorgon

Ni har säkert hört eller läst Om MATS ALM??!!
Jag har aldrig gillat hans attityd och från första stund
jag såg han på efterlyst på tv3 så kändes allt så påhittat.
När dom sedan hittade Linda mördad i skogen och allt
pekar på att Mats har mördat henne så blev jag mer och mer säker.

Jag har nu följt rättegången via tidningen och idag var det sista
dagen..Så imorgon kommer domen!!!Jag vill och hoppas att han får fängelse!
Räcker det inte med att dom gjorde en kanon stor miss så att ANDERS gick fri
efter att ha mördat Pernilla.Så han kunde mörda Engla också =(
NU sitter han bakom låsta dörrar som tur är men han får permiss bara för att köpa
sol glasögon och skit saker, det är fördjävligt!!

Nej nu hoppas jag för en gång skull att dom kan göra rätt för sig
och låsa in iallafall en till hemsk männsika som inte verkar ha
någon vett innan för pannbenet alls...

Han måste vara otroligt jävla sjuk??!!

http://www.dt.se/brottsplats/article658983.ece

Ja imorgon är det jag som väntar på svaret och jag hoppas på att
inte bli alt för besviken....




Kommentarer
Postat av: Lii ~Williams mamma~

Hoppas verkligen att han får fängelse.

Permis för att shoppa? Ja, det är sverige i ett nötskal.

Har man begått ett brott och får ett straff får man väl sitta av det också... För mycket daltande tycker jag.



Hoppas du får en fin dag!

2010-05-28 @ 06:08:55
URL: http://lii76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0