gräs&grill

Nu ska jag inte sitta här innee när det är så fint väder ute!! Det är verkligen SOMMAR ute nu och jag spiller bort tiden inne vid datorn jag =/ Måste ju få lite färg på mina VITA ben...För har svärmor brunare ben än mig då är det fan ILLA!!!Så nu blir det att sola sola sola ben!!
Ska ta ett race med gräsklipparen nu och hoppas på att solen vill göra mina ben lite finare =)

Sen blir det att grilla kyckling med p.gratäng och äta ute igen!! Jag älskar SOMMAREN när man kan typ leva ute =)
Och man inte alls behöver ha 10 kg kläder på sig =)

Nu fick jag veta att Erica och Emira kommer ner  hit igen och sen kommer Kalle efter för han är och köper en MASSA kläder =)
Så ska dom äta och grilla med oss!!
Mysigt att ha vänner på besök!!!

Nej  nu blev det mer bråskande att fixa gräset!!


CHING CHING så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0