fotboll

Idag efter att Alexander hade åkt till sin farmor så
började vi packa ihop lite sedan drog vi oss mot tunet.
Där spelade Stora tuna mot Vika och det blev 2 - 1.....
Dom missade en massa bra frilägen dom borde ha satt
tycker jag, men jag är väl ingen fotbolls expert!! =)
Började regna sjukt mycket så fast man satt under
paraply så var man genom våt, så i halvlek så satte
vi oss i bilen medans Anton fick sin välling och sedan
sov han sött på en gång =)
Gick ut igen och kollade klart på matchen.
Sa hej till Alexander(Ekis)Jonas(Karlsson)Och även
Micke(mike) dom var bra alla 3 idag och några bilder
fick jag taget med mobilen.Fast inte så bra bilder dock
eftersom vi satt en bit från planen och ena stunden
regnade det och andra stunden blev man bländad av solen!

Men bilderna kommer om ett tag, måste bara hämta
mobilen och föra över lite bilder sedan så kan jag bjuda
på dom =)

Anton verkade tycka att det var väldigt intressant och kul.
han satt helt stilla i vagnen och verkligen STIRRADE på dom
gula dräckterna som sprang runt där ute på planen.
Och lite flin emellan åt fick man också se.
Han uppskattade det verkligen =)

Nu ska jag hämta mobilen och fixa lite!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0