Fest i bilder

Nu har jag fixat in lite bilder på datorn så jag bjuder på bilderna från 60 års middagen/festen nu och så kommer andra bilder senare eller imorgon! Har lite problem med uppladdningen just nu men jag håller tummrar och tår att det ska gå hela vägen!!










De första två bilderna är på barnen och deras morföräldrar och det blev  två st kort pga att Alexander jäklades och höll ut tungan precis när jag knäppte kortet =) Och Anton han håller på att käkar upp ett kort =)
Sedan på tredje bilden är det min moster Malin som står och har en prat stund med min kusin Pierre som viftar upp armen när jag tar kortet =)
På fjärde kortet ser ni Min kusin Pernilla och min tremänning Frida som vi ställde i baren så dom fick lite jobb =)
På femte kortet ser ni Moster Petra och sedan mormor som plockar från golvet....
På sjätte kortet är det ett mer normalt kort på moster malin utan en arm ivägen =)
På sjunde kortet ser ni Moster Petra bredvid min kusin Pierre.

det var dessa kort som blev tagna idag sedan dog min kamera pga batterina. Men lite folk fick fastna på bild =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0