Bakterier

Vilken dag vilken dag. Jag är helt slut men jag har fått en del svar efter denna dag!
En efter en stupar vi inne i denna lägenhet, först Marcus sedan nu båda barnen, peppar peppar låt mig slippa magsjukan.Jag orkar inte med den just nu för jag är sjuk jag med.
Fick en akut tid till tandläkaren idag pga tandvärk och en fyllning som lossnat. Och väl där så ser hna hur uppsvullen jag är inne i munnen och allt. Blir massa foton och röntgen bilder. Efter ett tag så kommer tandläkaren dit trotts hans ledighet och han får kolla han med och japp nu har jag svaret på varför jag mår som jag gör.
Jag har en elakartad bakterie som gjort så det blivit inflamation från tandköttet upp bakom ögongloben och vidare mot hjärnan.Detta har slagit ut några slags blodkroppar och tränger sig längre in just nu.Det har slagit ut nervsystemet på ena sidan av ansiktet där av känslan av förlamningen!där av den stänndiga spänningshuvudvärken, där av  måste jag stänga ena ögat titt som tätt. Där av jag har 38,9 graders feber. Och det är därför jag är utmattatd/trött.Och helt svimfärdig.
Fick veta idag att det var en ENORM tur att jag kom in för detta kunde gå riktigt illa sa han.Det kunde gå så långt att det blev blodförgiftning eller hjärnhinneflamation och detta kan i värsta fall sluta med döden. Vet ni hur skitnödig jag var när jag hörde detta??
Blev iallafall en provisorisk lagning idag tills på måndag, då rycker hela tanden som ställt till det för mig.
Och tills dess är det jag som lever på pencillin. skjut mig levande!!!

Ja det är min händelse rika dag som har tagit alla mina krafter och gjort att jag än är i schock. vad fan händer om de blir fel nu när dom drar ur tanden då och det visar sig att inflamationen är ännu större än vad dom anade?? läggs jag in då?? vill inte vill inte....är skit skraj, känner mig som ett litet barn i en stir värld med hemska monster.

Är så ut mattad och trött att jag ska kolla om de finns något att äta sedan blir det att vila eller ja till och med att sova kanske. Hoppas dessutom att barnen vill sova bra länge imorgonbitti. har väl tur att Marcus är hemma och är ledig imorgon iallafall!!

Tack och hej för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0