9 Maj 2010

Nu är vi hemma igen och jag har hunnit packa upp alla jädrans packning vi hade med oss och även kasstat in en full tvättsmaskin med tvätt. Kommer då minst bli 3 full proppade mskiner till kan jag lova, men dom får vänta snällt tills imån. för jag funderar på att slänga mig i sängen redan nu!!Är så himmla trött, ja jag är tröttare nu än innan jag åkte. Det är VERKLIGEN inte att ha SEMESTER när man har 2 st barn med sig =) Men mysigt och roligt har det varit!!
Barnen sover redan,dom slockande på en gång efter ett varmt bad och lite mat =)
Så nu är det bara skynda på tvätten så jag också får som jag vill!!!

Det som var tråkigast under helgen var väl att Alexander skulle självklart spy ner allt, ja kläder,sängkläder m.m och inte bara första natten utan kvällen där på också!! Men jag kan inte annat än att tycka synd om min lilla pojk!!

Kort från resan får ni vänta med att se eftersom att det blev med Marcus kamera.Lite på min mobil men jag har varken orken eller tiden just nu! Tänkte även skriva mer noggrannt vad vi gjort alla dagarna men så trött som jag är just nu så får de också vänta tills imån!!

Så jag skriver det kort idag!

Vi är iallafall hemma och alla mår bra, HEM LJUVA HEM säger jag! Nu ska jag sova!!

Ha de gött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0