7 Månader

Idag är det den 28 Maj och Anton blir hela 7 Månader!!
Vart tar tiden vägen??
Inte har det väl gått 7 månader?
Jag måste snart nypa mig i armen och verkligen inse
att det är verklighet och ingen dröm....

Vi kämpar fortfarande på med att börja äta riktig mat
och kunna dricka riktig välling istället för ersättningen!
Vi över på att sitta och massa saker =)
Därför har nog dagarna bara glidit förbi oss så pass
fort att vi inte riktigt har hunnit med allt!

Det går bättre och bättre med sittningen. Fast han är ju
fortfarande sådär vinglig utav sig, så ena sekunden sitter han
jätte bra och fint, sedan kan det vända på kanppt en sekund'
och vips så slänger han åt sidorna eller bakåt...Ja han brukar
till och med lägga sig framåt och det ser inte skönt ut vill jag lova.
Men men han lär ju lära sig någon gång tycker man =)
Det får komma när det kommer....

Lika så maten!!Han vill faktist prova mer och mer.
Och han verkar tycka om det!!
det är väl jag som är lite feg också efter som han ej
har fått några tänder ännu oc jag tycker han sätter
allt så lätt i halsen, och sånnt får jag verkligen panik
utav. Men det går sakta men säkert framåt!!

Min lilla plutt blir bara större och större!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0