7 Maj 2010

Uppe med tuppen =)
Nu ska det fixas och packas de sista, sy byxor och grejas!
Har fört över bilderna från mobben till datorn så jag kan knäppa massa kort
om det skulle behövas =)
Nu ska jag ner och skynda på och tressa övriga familjen =)
Tror jag har LITE resfeber, är som ett litet barn nu när jag
ska få åka utanför DALARNAS gränser!!!!

Nej kan inte sitta här och spilla dyrbar tid nu när det är så tajt med tid,
så jag får önska er en bra helg och återkomma när de finns tid!!


ÅLAND HÄR KOMMER VI!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela - Mamma till nova

Hej! :) Nu har jag en tävling upp där du kan vinna en barnvagnsskylt :)



För att vara säker att du inte missar några roligheter på min blogg kan du gärna följa den med Bloglovin :)

2010-05-09 @ 14:45:06
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0