30 Maj 2010

Härligt väder det är ute idag.Skönt skönt!!!
Sitter ute på framsidan med datorn på bordet =)
Solen värmer lite just nu bara, men det är väl för
att den inte kommit runt huset ännu riktigt.
När solen går i moln så blir det lite för ruggigt
enligt mig men det hoppas jag ska bli ändring
på så att mna kan få lite färg på sig idag!!

Fick natt besök i natt också.
Marcus bror Emil kom hit  efter 01.00 tiden
och sov över här för att det skulle bli lite
problem för han att ta sig hem så sent.
Så varför inte låna ut bäddsoffan till
någon behövande =)

Själv hann man bara säga Hej sedan så
var det bara att krypa ner i sängen och
somnade gjorde jag rätt fort faktist.
Men nu märker man att det börjar bli varmare
under kvällen och natten för nu börjar man
höra massa fulla människor som skriker
och stojjar under nätterna.
Och vi lär ju  bara ha fönstret  öppet för
annars blir det alldeles för varmt och
kvavt där inne i det lilla rummet vi
klämmt ihop oss i =/

Nu ska jag läsa alla tidningar här ute
i cybervärlden sedan får vi se vad som
händer och sker!!

ha en bra dag!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0