26 Maj 2010

God morgon på er alla!!  solen skiner ute idag och jag hoppas på en varm och fin dag!
Idag vet jag inte alls riktigt vad vi ska hitta på.Dagen får komma som den kommer men det
är nog god tid till att gå ner och käka lite frukost i köket iallafall, för magen min börjar
låta mer och mer nu. Jag kan inte slänga i mig frukost det första jag gör på morgonen
så därför brukar de bli att äta frukost ganska sent för mig och det har funkat det med!! =)

Just nu sitter Anton i babysittern här bredvid och bara skrattar åt mig  medans jag knappar
alla bokstäver =) Kollar man på han så bara SKINER han upp ännu mer.Man blir helt enkelt
så himmla glad av att se han. Han har alltid ett leende på läpparna den grabben!!

Kanske ska man försöka ta sig runt och dela ut lite beställda varor idag eller ska man vänta med det??
Om jag hade beställt varor av någon så skulle ju jag vilja ha dom så fort som möjligt,
men det är ju bara för att jag inte kan vänta!!Jag är precis som de flesta barn.
Att allt ska hända påengång!!!! =)
Ja det visar sig om folk är hemma eller inte.Jag får kolla upp det lite innan jag drar iväg i så fall.


Läste i aftonbladet igår kväll att Bingo och Katrin hade fått sin son nu.OCh han ska heta RINGO.
Jag trodde första att dom hade skämmtat om att barnet skulle heta Ringo.Är det ett namn??
Ja det kanske det är, men vanligt kan det inte vara, eller??
Kanske är det jag som är efter igen =)

Funderar på att ragga lite barnvakt i dag så man kan komma iväg  till
gymmet och köra ett pass, så man verkligen kan hålla i detta igen!!
Fast det är väl ingen som har tid i detta fina väder idag eller =/
Den som lever får se som sagt =)

Nej nu ska jag och Anton kila ner i köket och äta lite frukost!!
Anton han får ta lite fruktpuré för att få igång magen lite för den är bra
trög efter alla dessa bananer han fått på senaste tiden.Men så länge han
tycker om banan och vill äta det så vill man ju ge han.
Fast nu får han inge mer banan förens han visar att han kan skita
ut det också. Sist han gjorde ett lass så var det en liten klump och
så brukar det absolut inte vara så kom igen nu Anton!!!


Njut av dagen!! Det ska jag göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0