25 Maj 2010

Idag är det löning för många men vi får dock vänta minst 2 dagar till. Så är det varje månad =)
Jag får inte pengar förens den 28.e varje månad och Marcus han får sin lön den 27.e varje månad.
Men nu är man ju van vid det så det är lugnt!!

Alexander är på dagiset och Anton är nere och håller Marcus sysselsatt =)
Jag passar på att skriva lite blogg innan jag verkligen ska springa ner och slita upp en kartong!!

posten var hit imorse och ställde ett STORT paket vid dörren, och japp jag har fått alla varorna från Oriflame nu, så nu ska jag kolla igenom allt så det blivit rätt och sedan höra av mig till alla som ska ha sina saker så att dom kan sätta in pengarna på kontot osv. Det gick ju kanon fort att få varorna också och lyx att få dom ända fram till dörren =)  Jag känner mig som ett litet barn som ska få öppna sitt paket på julafton eller sin födelsedags pressent.

Så nu ska jag springa ner och börja fixa och äta lite frukost också =) Så jag åter kommer sen när jag fått koll på lite mer....

ha en bra dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0