22 Maj 2010

Imorse kom Emira hit innan klockan var 9.00 så hon fick äta lite frukost med oss ute!!Ja vi satt ute på framsidan och åt våran frukost idag,det var ju så pass fint väder så det var kanon skönt!! Och Emira var inte alls blyg ut av sig så hon sket nästan i att Emma åkte iväg =)
Efter barnen hade ätit lite frukost så gick dom in och började leka och Alexander lekte på bra med Emira.Så det känndes kanon skönt!!
Efter att alla hade blivit klara vid frukostbordet så plockades det in och sedan gick vi ut på kaksidan och Emira och Alexander fick hoppas stuttsmatta.Så dom har hoppas så dom vart alldeles svettiga så dom har pimplat vatten i glas hela tiden och sedan bjöds det även på isglas.Det är ju viktigt att dom får i sig vätska när det är så varmt i solen nu!!
Sen var dom igång med hoppandet igen =) Hur kan man tycka det är så kul??
Och gosedjur skulle dom ha med sig också =)

Sedan började Emira bli trött så jag ringde Erica så hon skulle komma hit eftersom Emira ska sova hos dom ikväll. Men hon var även hungrig så jag värmde på en varsin ungspankaks bit till dom så dom fick lite mat i magen =)
Sedan kom Erica och var här ett tag tills dom ätit upp maten. Då for dom hem till sig så att Emira kunde få sova lite middag och Alexander la sig i sin säng och somnade på en gång!!
I våran säng ligger Marcus och Anton och sover så det är endast jag som är vaken...
Ganska skönt och tyst!!=)

Tänkte gå ut och klippa gräset på framsidan men jag kände att jag ville vila lite jag med så jag tänkte passa på att skriva lite blogg och föra över bilderna från dagen som gått!!
för sen idag vet jag inte när man hinner sätta sig här. för de blir ju att grilla kyckling på dagen och sen kanske vi ska till säterdalen med Erica,Kalle och Emira!!

Skulle behöva åka till onoff och lite mer också.Ja en massa saker men vi får se vad som ska göras idag...
Finns miljoner saker som borde göras finns typ  tusen saker som MÅSTE göras osv osv....men jag tänker inte stressa idag!!

Här kommer bilderna på busungarna när dom hållt igång hela dagen:







Dom hoppade och lekte hela tiden =)



Även Anton var med ute och kollade när dom lekte =)



Sen blev det isglass och det gillades av dom båda !!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka sötnosar ! <3

tack så mycket för att du ställde upp idag, igen ! och jo, du ställer alltid upp ! du är guld värd !

2010-05-22 @ 13:19:57
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0