21 Maj 2010

Förlåt för igår men det blev så otroligt sent och jag var så trött att jag somnade!! Så det blev inge mer skrivande som ni ser.Men nu är jag här igen efter en hel dag utan att setat vid datorn.
Barnen vaknade innan 6.00 imorse och var jätte pigga så de var bara att slå på Pettson och findus och efter det så bjöds det på frukost m.m
Marcus började jobba 7.30 så han åkte jätte tidigt och kom hem vid 15.00...

våran dag då, jo vi har väl lekt och pysslat här hemma sedan tog vi en tripp ner till stan  och höll  barnens mormor sällskap medans barnens morbror klippte sig. Och efter det så skulle vi åka och handla och det skulle även dom så vi alla drog till affären och handlade. Jag var ju så sugen på tacos så det blev att inhandla lite saker till det =)
Lite blöjor och ersättining m.m m.m

Sedan åkte vi hem och lämnade av alla varorna och hängde därefter med upp till Amsberg, skulle försöka hjälpa mamma att anmäla Rillo till en utställning men deras dator eller deras interner ville inte alls idag så jag får prova här hem i från imorgon eller någon dag. Det strulade hela tiden och efter ett bra tag så gav jag upp, innan jag kände att allt skulle rinna över bägaren =/

Vi for hem igen och efter ett tag så kom även Marcus hem från jobbet. Han drog nästan omgående och handlade för att han ville grilla och ja visst fick han det, så jag fick inte min tacos idag jag...Hoppas det blir under helgen iallafall, för denna helg är ju Marcus ledig också....hoppas på en mysig och fin helg!!

När han kom hem från affären igen så började vi fixa det sista med stuttsmattan som Alexander fick igår.
Så idag har vi satt upp skyddskanten och skyddsnätet och han har även hoppat en hel del och självklart blev det lite kort tagna men dom får komma senare ikväll för bilderna har inte laddats över från mobilen till datorn ännu!!

Även Marcus bror Emil kom hit så han har lekt lite med både Anton och Alexander och sedan efter att barnen lagt sig för kvällen så blev det grillning för oss vuxna.Nu är maten nere i magen och garbbarna spelar nhl10 på ps3 och jag sitter vid datorn och försöker ta igen allt jag missat under en hel dag genom med att jag ej hunnit tänkt tanken på att setat vid datorn =) Men men får se vad som hinns med idag eller inte!!

Nej nu lär jag iallafall fortsätta fixa över alla bilder från mobilen till datorn så jag kan visa er lite från våran dag...Sedan ska jag läsa igenom de sista inläggen jag skrev här så jag vet vad jag glömmt att skriva om =)
Inte lätt när man har ett minne som sviker en hela tiden!

Höres senare gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0