20 Maj 2010

Idag är det väl en bra dag??Ja det är den 20.e och då får man barnbidraget =) Fast de brukar försvinna lika fort igen eftersom att det står på inhandlingen både blöjor och välling.Vips så är pengarna borta. Men det gör inget för barnbidraget är just för mina barn så de är DERAS pengar!! =)

Det är 25 plus grader i skuggan, eller ja vi har ingen sol idag det är moln moln moln så solen har inte varit framme på hela dagen här och ändå så är det 25 grader varmt och kvavt!!!
Vill inte att det ska börja oska bara =(

Har varit och lämnat Alexander på dagiset och stackarn trodde vi skulle vara kvar där hela dagen med han =) Det är ju inte förens klockan 14.00 idag som deras öppna hus börjar så då ska vi dit och kolla på allt arbeta dom gjort och även grilla lite korv med bröd!! Kul kul.....

Så jag tänkte skriva lite blogg nu sedan ska jag äta lite för magen ropar efter mat!!!! och sen blir det att börja städa för nu gror lägenheten snart igen....Ja jag har varken lusten eller orken att göra det men det är ett MÅSTE så jag får bita mig i läppen och sätta lite fart så jag får detta gjort idag!!

Kom på nu att jag lär plocka fram korven  och brödet ur frysen så de tinar tills vi ska ha det =)  smart att komma på det så här sent, tänk om jag kunde komma ihåg sakerna på en gång istället!! Men nej ibland tror jag till och med att jag saknar ett huvud för huvudtaget....

Annars vet jag inte vad som händer idag,men något händer de ju alltid så vi får väl se vad dagen och kvällen har att bjuda på!!Hoppas på något bra och trevligt iallafall.....Men jag har inte alls så stora förväntningar idag..

Svärmor  ringde imorse och frågade vad som var fel och jag har inte alls någon lust att skriva ut allt här på bloggen, lite privatsaker vill jag ha för mig själv, men ibland lär man verkligen få prata med någon och det fick jag göra imorse.det enda som behövdes var att få berätta och prata ut om det bara.att veta att det satt en person i andra ändan och LYSSNADE...Så tack så mycket för att du lyssnade....det behövdes....

Vet bara inte hur jag nu ska fortsätta framåt...kanske ska jag lägga i backen och backa istället...går det?

Jaja ska slingra mig här i från nu innan jag kommer in i alla djupa tankar igen, ska sätta mig i syssel sättning hela jäkla dagen så jag slipper tänka och fundera...

Åter kommer senare när barnen lagt sig om inte tidigare.....ha de gött!


Ni är mitt ALLT!!!<3

Kommentarer
Postat av: sophie

Heej! Söta dom är :) Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2010-05-21 @ 08:22:20
URL: http://sophiehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0