14 Maj 2010

Barnen ligger nu och sover middag och då tänkte jag att det skulle passa utmärkt att skriva några rader här innan jag sätter igång och fixar allt som ska fixas. Har iallafall hunnit med disken så den är ur världen just nu =) Så det blir ett snabbt och säkert ganska sulligt inlägg nu för jag börjar känna mig en aning stressad. Klockan 16.00 är det middags bjudning för min plast morfar Kennhet som fyllt 60 år. Och innan dess så ska jag ha packat allt som ska med som tex  välling,blöjor,kläder m.m m.m sedan ska alla fixas till och det är ju Jag,Alexander och Anton eftersom att Marcus jobbar så han blir inte med idag. Och efter det så ska allt lassas in i bilen  och vi lär fara till biltema och införskaffa oss en däckslang till Alexanders nya cykel efter som den verkar vara strasig, och sedan ska slangen och cykeln upp till Amsberg till min far. Och sedan ska min bror och far åka med oss till middagen så jag lär springa snart för hur ska jag hinna allt?? Jag har bara 2 st armar!!!

Jag lovar att skriva när jag kommit hem sen ikväll och då blir det mer skrivande och även en del bilder!!!
Så stå ut mina vänner så löser det sig =)

He en kanon bra dag fast det regnar...för det göt det väl hos er också??



Kommentarer
Postat av: emma

svar: Tack så mycket!

2010-05-14 @ 14:40:51
URL: http://emmaadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0