12 Maj 2010

Vilken jävla morgon och värre kommer det nog bli.Kan ju medela att båda barnen ligger i magsjuka nu så jag ska ta mig en tripp till apoteket och införskaffa lite vätske ersättning.Anton har inte fått behålla nått alls sedan igår efter middag så det är väl han som skrisar mest just nu.
Och inte lätt att få i han nått när det bara är ersättningen som funkar annars i vanliga fall så nu är det KRIS.
Alexander har redan hunnit skita 5 gånger och det är som att sätta på en kran i hålet där bak. Sedan har han spytt lite lite grann fast tror det var pga hosta.så om jag har TUR så har han magsjuka bara från bakhålet =/

Nej lär springa ner och hjälpa marcus nu men jag ska försöka hinna med att skriva senare vid ett BÄTTRE tillfälle.
Nu håller jag alla tummrar och tår att jag klarar MIG!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0