30 Mars 2010

Ja inte många dagar kvar på Mars månad nu eller,
så snart är det April och sedan Maj och ja sen
borde väl det nästan vara sommar.
Jag hoppas de blir så iallafall för nu
är jag enormt trött på denna snö som
aldrig ger upp.Det skulle inte
förvåna mig ett dugg om de skulle snöa
i juni eller juli också detta år.

Det är varmgrader ute och snön smälter,
jag blir glad och somnar för kvällen.
Dagen efter är det som att få ett
slag i ansiketet när man kollar ut
och allt är VIT igen!!!
Ja självklart ska det snöa hela
nätterna så att snön måste smälta
bort igen och igen!!

Ge mig sommar nu, annars kan de fan
snöa hela tiden så för jag är så otroligt
trött på detta slaskväder som infinner sig
här hos oss just nu. så bort bort bort
med detta väder NU!!

Ja det gick ju åt skogen för Leksand igår,
så de blev inga poäng alls för deras del.
Så nu är det ju nästan goodbye för
elitserien för deras del annars lär ju
nästan det ske ett mirakel.
Spelade dom så där dåligt mot Rögle som
nästan alla andra lag vunnit över, ja
vad har dom då att gå på??
Inte mycket om ni frågar mig.
Så tyvärr men den bittra sanningen
är nog att alla Leksandsfans får stå
där på norrastå och försöka hejja fram
Leksand i allsvenskan ett år till minst.

Skulle fan ha skitit i matchen igår, jag
hade en sådan huvudvärk här hemma
och iprenen hjälpte knappt nått alls.
Men det känndes ju lite bättre efter en dusch.
så det gick väl ann tänkte jag. Men väl där
framme i Leksand så blev jag så stressad
över att de knappt fanns någon p-plats,
så vi ställde oss lite olaglit inne på en gångsväg
inne på en kyrkogård.Men folk kom förbi ändå så
så farligt var de väl inte??
Hade fårt huvudvärk igen pga massa hög
ljuda männsikor i bilen!!!
Vissa kan ju inte ens knipa käft i 1 minut!!!

Och som vanligt så lär ju dom dricka, ja inte kan
man väl kolla på hockye utan sprit i kroppen??
det varkar inte som de iallafall, de ska alltid
drickas öl eller sprit. vafan är det inte sporten
som ni ska kolla på?? eller är det bara att få
åka dit och dricka som är poängen??
Ja vad fan ska man tro, och de är alltid lika pinsamt
att få avra den dära som är nykter!!
Man vill bara sjunka under jorden ibland.

jaja i sista periodpausen så pallade jag inte ens
att resa mig från stolen på läktaren så jag
fick sitta kvar där själv. ja nu förtiden känns det
som att jag är själv jävlit ofta.
Skulle man ens märka någon skillnad om
vi skulle gå i från varann??
Ja men marcus kom sen precis lagomt till
sista periodens start och sedan gick allt
ganska fort tills vi var ute i bilen på väg hem
igen, och jag kan på peka att hela kroppen
värkte och jag hade huvudvärk ab!!!
Och ja åter igen så kunde inte vissa hålla käft.
Och ett tag var jag nära på att stanna bilen
för att GÅ hem, ja då kan ni tänka er hur
förbaskat ont det gjorde.

Väl hemma så var det jag som for in på
toaletten  och tog tempen.och ja jag fick
mitt svar: 39,3 graders feber!! Jippie.
Natten har inte varit rolig och inte denna
morgon heller. Jag har ingen kraft men vad gör de??
Har gett upp att be min nadra häft om nått.
tycker liksom han borde se saker själv.
Men nej här har man 38,6 garders feber idag
och ändå så är det jag som varit uppe och
gett alexander mat,lämnat alexander på
dagiset och varit till bvc med anton.
Marcus då?? jo han har gett anton mat i sängen
imorse,sedan har de två legat och sovit igen
eftersom  marcus var så TRÖTT..

Nej men hej jag heter Linda och är helt slut
körd,jag har feber och kropps ont.Nej men
va fan bit i hop och var en stålmorsa nu!!
Hur fan orkar jag??

Fan ge mig ett liv!!!Är det så här
jag vill leva?? Är det detta jag har valt??
Mina önskningar och behov verkar inte nå fram.
Nej men vissa vill ju ahde så här, vissa tycker det
är super bra så här. jo men tackar!! Skjut mig
levande....

Vågar inte ens fråga han om han kan vara hemma
och hjälpa till idag. trotts att han jobbat extra hur mycket som helt.
vi skulle ju inte precis gå back på de.
Men nej chefens hans ringde ju igår och bad han
börja tidigare idag så mina chanser där är väl körda.
Ja åter igen sitter jag här och får bita ihop,
hur jag än mår så blir jag SJÄLV..

OM JAG SKULLE DÖ, SKULLE HAN DÅ HA TID ATT GÅ
PÅ MIN BEGRAVNING IALLAFALL??
SKULLE HAN DÅ HA TID MED BARNEN??

Mina rop på hjälp är snart slut....
Finns det ens nått kvar??
Det jag säger det hör ingen,
det jag säger  finns inte.


Dagens tummen ner: Att vara sjuk

Dagens tummen upp: Bvc besöket med Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0