23 Mars 2010

Har lämnat Alexander på dagiset och nu ligger Anton och sover så passar på att skriva lite blogg nu annars vet man ju inte om man hinner med det sen idag, för idag finns det massa saker att göra och som ska göras!!

Min mor kommer hit om ett tag och då ska jag och Anton följa med och handla lite semlor och sedan ska vi kolla efter hår färg både till henne och mig, fan nu börjar jag tveka igen..haha jaja de visar väl sig!! =)  Sen ska Alexander hämtas hem igen och sedan kommer Marcus hem...

Skulle behöva städa lite  och fixa lite här hemma, tvätten är klar den ska bara torkas nu =) Sen ska bilen tankas och bilstolen ska flyttas ur. För ikväll blir det hockey för hela slanten!! Och jag hoppas på vinst idag annars känns det lite meningslöst!!

Nej men jag lär väl sätta lite fart så att inte hela dagen går till spillo här inte, ska försöka skriva lite mer ikväll om det hinns med och om jag inte somnat =) ahha


Ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: jannike

När ska ni väga och mäta?



Jag är bara ärlig;)

2010-03-23 @ 12:15:36
URL: http://jannikejarlbrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0