Varmt

Igår var det olidligt varmt och kvavt..
och jag var bara tvungen att ta
kort på termometern i köket!

Det var varmare inne än ute
och jag svettades vart jag
än var.

Kunde inte städa eller göra
något som har med rörelse
att göra för då var hela jag
dyblöt av svett på engång.

Så blir det när det är så
kvavt att mna knappt kan
andas och det är otroligt
svårt att se hur barnen
orkar med, båda två blir
så slöa och vill helst inte
äta eller dricka så det
mesta blir tyvärr med
tvång!!



Klockan var 20.00 och
det var 24,9 grader ute
och 30,5 grader inne.
Då har vi ändå både ytterdörren
och alla fönster öppna =/

Provade att ha det stängt en
dag innan och då var det en
temperatur på 39,9 grader inne =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0