Trvlig midsommar

Har varit ute och flängt hela dagen med familjen.
Kom nyss hem och fått barnen i sängen för att sova =)
eller ja Anton sov väl i vagnen hemma hos Marcus
bror Mattias med familj.

Vi har först varit i säterdalen och kollat på majstångs-
resning och åkt karuseller och klappat alla djuren!
Blev även ponnyridning för Alexander men när hästen
gnäggade till sin hästkompis så vart det kört.Han
skulle av snabbare än blixten =)

efter vi hade varit i säterdalen ett bra tag och jag
kände hur det brännde i ansiktet av solen så gav vi oss
hemmåt.På hem vägen stannade vi till vid affären och
köpte kyckling,potatissallad och lite dricka.
Sedan hem och ge Anton lite mat och sedan fixa
oss för att förflytta oss til Gös Eriks väg hemma
hos Marcus bror med Mattias med familj!
Det blev grillning och en massa prat och
barnen lekte på som bara den.

Har blivit lite kort tagna idag med men som vanligt
så har jag inte tagit med kameran upp hit nu igen.
Så imorgon lovar jag er att ni ska få mass vis med
bilder att kolla på och jag lovar att skriva en massa
saker då!!

för nu ska jag sätta mig i fåtöljen och njuta av min
grogg som jag blandat iordning för att lugna
nerverna inför morgondagen =)


Höres imorgon istället!!
Trevlig midsommar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0