trött

Jag är faktist trött redan nu och vi har hela huset fullt.hoppas de åker hem inom en snar framtid....
Jag hade även en hel del att dela med mig om men allt bara pös ur mig för ett litet tag sen.

Att killar aldrig kan växa upp, det känns inte kul att vara tjej och få höra en massa saker.
En gång drabbat, ja då är man alltid ´nervös att det ska hända igen.
och vad ska man tro om detta??
Ja jag vet inte och ja inte vill jag veta heller...
När ska man få må riktigt bra flera dagar utan att man ska få ett hårt bakslag??

Nej nu blev det depppigt och det vill jag inte heller.....

Det enda jag vill och hoppas är att just DU tar åt dig nu!!!

Du vet vem du är och jag säger det så här!!!

Det som sas igår var det sannt eller påhitt??
Hur tänker du och hur är dina planer??
Jag vill så gärna prata med dig!!!



God Natt!!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt nu ? :S

2010-06-04 @ 09:20:44
URL: http://gazela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0