Trött

Varför är man så trött fast att man inte har gjort
så mycket under dagen??
Ju mindre man gör, ju tröttare är jag!
Är detta normalt??Eller ja vem har sagt att
jag är normal?? finns det något som är normalt?
Hur ska man vara för att vara normal? =)
Ja ni detta kommer aldrig någon kunna
svara på för det det finns inga SVAR!!
Inget är NORMALT. Eller ska alla säga att
man ska vara som kronprinsessan Victoria?
Eller ja någon annan person?
Nej det finns inget NORMALT!!!

Nu måste jag kila ut och börja med
alla bestyr som ska fixas, så hoppas jag
på att hinna klart i tid!!!!

Men att tävla mot tiden brukar sluta med
att jag alltid förlorar =( Och det vill jag inte.
Så ja kan man fuska eller vad ska jag hitta på?


Höres sen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0